środa, 4 listopada 2009

Zmiany, odliczanie, jazda

Dziś jestem 4 miesiące przed wylotem do Indii, pierwsze moje odliczanie, do kolejnej podróży w nie znane, do marzeń. Zmieniłem Tytuł bloga, jako iż już nie będzie on już poświęcony Indonezji, ale tak jak adres strony sugeruje, DO AZJI. Na mojej dotychczasowej ścieżce odwiedziłem już Indonezję, Malezję oraz Singapur. Na rok 2010 zaplanowane są Indie i Nepal.
Czy będzie coś więcej, pewnie tak, ale to wszystko przed nami, jak potoczy się nasza podróż? nie ma co na razie myśleć, teraz skupiamy się na przygotowaniach, zebraniu funduszy, oraz planowaniu.

Ośmioro uczestników tego przedsięwzięcia i tyle też pomysłów na tą wyprawę.
Jedno jest pewne. Marzec 2010, Filip znowu w Azji, znów na szlaku, oby jak najdłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz